צביעת דירה בראשון לציון והסביבה

מחפשים צבעי לצביעת הבית? חדר אחד או שניים בבית? המשרד או חדר המדרגות? הגעתם למקום הנכון! אנחנו כאן לתת לתושבי ראשון לציון והסביבה את השירות הטוב ביותר מתחילת העבודה ועד סופה!

מה אנחנו עושים?

צביעת דירה

החלטתם לחדש את הצבע לדירה או רק חדרים מסוימים בדירה? מחפשים צבעי? ב'הנדימן ראשון לציון' נבצע צביעת דירה מקצועית ומושקעת על הצד הטוב ביותר. אנחנו נדאג לכל, נזיז את הרהיטים ונכסה את הרהיטים והחפצים שצריך. בסיום העבודה נדאג לנקות אחרינו ולהשאיר את ביתכם נקי אחרינו.

תיקוני צבע וטייח

זקוקים לעבודה קטנה? רק כמה תיקוני צבע או טייח – אין בעיה! אצלנו אין עבודת צבע קטנה או גדולה מידי צרו אתנו קשר היום ונגיע בהקדם.

צביעת דירה – למה לבחור בנו?

  • ניסיון רב
  • צביעה מקצועית ויסודית
  • אנו נדאג לכל כולל הזזת רהיטים
  • צוות ידידותי
  • מחירים הוגנים 

שאלות נפוצות לצביעת דירה

מתי מומלץ לצבוע את הבית

מבחינה טכנית אין זמן ספציפי בו מומלץ לצבוע. אנו ממליצים להתחדש בצבע חדש לקראת תקופת החגים כחודש-חודשיים לפני. לקראת הנימוקים לחצו כאן. חשוב להשים לב תקופה זאת היא גם התקופה העמוסה על בעלי מקצוע בתחום תחזוקת הבית ולכן יש להתכונן ולקבוע מראש.

מה המחירים שלכם לצביעת הבית?

תמחור לצביעה משתנה בהתאם לדרישות הלקוחות, גודל הדירה מצב הקירות והטייח. לדוגמא לצבוע קיר כהה או קיר הזקוק לתיקוני טייח רבים ושפכטל אמריקאי מוסיפים למחיר. אנו מבטיחים על מחירים הוגנים לכל לקוחותינו ושביעות רצון הלקוחות.
מחירנו אינם הזולים ולא היקרים בשוק אנו נבצע צביעה מקצועית ומושקעת אנו מזמינים אתכם לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות.

כמה זמן לוקחת צביעת הדירה?

צביעת דירה לוקחת בין כיום עבודה מלא לדירה קטנה ועד שבוע לדירת חמישה חדרים. צבעי טוב ייקח את הזמן בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, ואנו איננו ממהרים לסיים כמה שיותר מהר. השאיפה שלנו שתהיו מרוצים. במידה ואתם גרים בדירה בזמן הצביעה אנו נדאג לכמה שפחות אי נוחות.

להצעת מחיר לצביעת הבית התקשרו 050-665-4171