מתי מומלץ לצבוע את הבית

קירות נקיים ללא ספק נותנים הרגשה טובה בבית, במאמר קצר זה נמליץ וננמק לכם על פי דעתנו מתי מומלץ לצבוע את הבית.

מתי אנחנו ממליצים לצבוע את הבית?
.זמנים טובים לצבוע דירה הם לפני החגים. בעיקר לפני חג הפסח אך גם לפני ראש השנה
חג הפסח זה תקופה של אביב והתחדשות, אנו עוסקים בניקיון וזריקת דברים ישנים וקניית חדשים ולכן זה זמן טוב לחדש גם את קירות הבית, מה גם שבזמן הזה בעודנו בניקיונות והוזזת חפצים שלא מוזיזים רוב השנה, הופך את התקופה הזאת לזמן המתאים .להביא צבעי לצביעת הדירה
ראש השנה זאת גם תקופה טובה לצבוע, בין אם אנחנו מארחים אורחים או לא – בתקופה זאת של החגים אנחנו בבית עם המשפחה ברוב הזמן.
יש לקחת בחשבון שבתקופת החגים היא התקופה הכי עמוסה על בעלי מקצוע הן גננים, צבעים, וכו' נקראים על ידי בעלי בתים למתן שירות. ולכן מומלץ לסגור מראש ולא לחכות לדקה ה-90 לצביעת הדירה או כל עבודה אחרת הנעשית על ידי בעל מקצוע, במידה ותחכו ייתכן ולא תמצאו צבעי לביצוע הצביעה או שהצביעה תעשה בדוחק. לכן עוד כחודש ואף יותר מומלץ להתחיל בחיפושים, ליצור קשר ולדעת שלפחות תחום אחד סגרתם מראש.
לסיכום לאלא לחינם לפני החגים אנו רואים מספרי טלפון של צבעיים תלויים על רמזורים כמעט בכל צומת, זוהי התקופה העמוסה ביותר של בעלי מקצועלכן יש לדעת שייתכן ואף תשלמו יותר, או כפי שציינו לעיל' לא תמצאו את האדם הנכון לעבודה. ולכן כפי שהמלצנו – תקבעו מראש, הרי ידוע ש"מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת"
רוצים שאנחנו נצבע לכם את הבית או המשרד? צרו אתנו קשר במספר 050-665-4171

במידה ואתם צובעים לבד:
תמצאו טיפים ויעוץ באתרים הבאים
http://www.tambour.co.il/
http://www.nirlat.com/
לקראת החגים ישנם מבצעים בחנויות וברשתות

Photo by Cath Smith on Unsplash